Cooperativa Cervesera de dones des de 1995, Som d’ofici femení

Search

Política de devolucions

Si vols retornar un producte, pots fer-lo, sempre que s’ajusti a la legalitat vigent:

1. Dret de desistiment: L’Art. 44 de la Llei 7/1996, de 15 de gener, d’Ordenació del Comerç Minorista, s’atorga alguna cosa que es diu dret a la desistiment de la comanda. Pots retornar el producte/servei adquirit en un termini de set dies des que el reps, prèvia comunicació per mail al correu info@ninkasi.cat. Et retornarem el preu que haguessis pagat per ell. Per a això hauràs de retornar la comanda amb tots els productes que vulguis retornar i sempre amb el seu embalatge original, amb el seu precinte original sense trencar, amb tots els seus accessoris i en perfecte estat. No s’acceptaran devolucions de productes que no vinguin amb el seu embalatge original, tret que aquests siguin defectuosos. Si la devolució es deu a aquest últim pretext, en aquests set dies pots optar per la substitució del producte.


2. Devolució per defectes de producte, defectes produïts en el transport o error en l’enviament:
Si en el moment del lliurament aprecies clarament, a simple vista, sense obrir el paquet, que aquest té defectes provocats per danys en el transport o hi ha un error en els productes rebuts, tens 24 hores per a comunicar-nos al correu info@ninkasi.cat. Així procedirem a la devolució del producte i la substitució per un nou o el reemborsament del preu pagat per aquest.
Per a poder efectuar la devolució dels productes, aquests han hagut de ser recollits en el primer intent que realitzi l’empresa de transport. Per què? Perquè els productes oferts en estar embotellats en cristall, tenen major fragilitat i així pot ser que si el lliurament es retarda per causes alienes a nosaltres mateix, no ens podem fer responsables del resultat.
Addicionalment, i passats els 7 dies previstos, segons la Llei de Garanties en la Venda de Béns de Consum, Llei 23/2003 de 10 de juliol, tots els articles tenen una garantia addicional de dos anys.
Si la compra l’has realitzat sota alguna mena de promoció o codi de promoció, les devolucions es basaran en termes del preu que has pagat pel producte o servei.

Translate